Returnarea produselor
Aceste dispozitii se aplica conform OUG
34/2014 in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de
comunicare la distanta; consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage din
contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta
alte costuri decat costurile suplimentare.
Termenul de 14 zile incepe sa curga din momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.
CLIENTUL va trebui sa suporte costul aferent
returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta
orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta
din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii
calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura),
care urmeaza a fi suportate de CLIENT cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Inainte de expirarea perioadei de retragere,
CLIENTUL va informa FURNIZORUL cu privire la decizia sa de retragere din
contract alegand una dintre urmatoarele variante:
a) de a completa modelul de formular de retur.
b) de a face o declaratie neechivoca in
care-si exprima decizia de retragere din contract si pe care o va transmite prin email la adresa: info@makeitsmart.ro;
FURNIZORUL va confirma intentia de retragere
a CLIENTULUI.
FURNIZORUL va rambursa toate sumele pe care
le-a primit drept plata din partea CLIENTULUI, nu mai tarziu de 14 zile de la
data in care e informat cu privire la decizia CLIENTULUI de a se retrage din contract.
Restituirea sumelor incasate se va face prin
virament bancar
Data restituirii sumelor catre CLIENT este
data la care se debiteaza contul FURNIZORULUI.
NOTA: Costurile aferente livrarii prin
serviciul de curierat nu sunt returnabile.
Pot fi returnate produse care indeplinesc, cumulate,
conditiile de mai jos:
a) nu
depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;
b) nu
au facut obiectul unei comenzi speciale;
c) nu
au fost distinct personalizate la cererea clientului, respectiv au fost
executate dupa specificatiile clientului;
d) nu
prezinta urme de lovire sau deteriorare;
e) nu
prezinta urme vizibile de uzura;
f)
ambalajul si etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta
exista si poate fi citita/scanata;
h)
care au fost comandate online si nu s-au livrat direct pe baza de precomanda.
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum
si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare
repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Produsele se returneaza in ambalajul original;
CLIENTUL
poate solicita fie rambursarea banilor, fie inlocuirea cu un produs(e)
de o calitate si la un pret echivalent cu cele comandate si returnate.
Conditiile ce stau la baza refuzarii
returului sunt:
- CLIENTUL este persoana juridica(clientii cu
personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul,
legislatia in domeniu/prezenta se refera doar la persoanele fizice);
- CLIENTUL nu a notificat FURNIZORUL cu privire la retragerea sa in termenul legal.
- Produsul/produsele sufera ajustari sau modificari de orice natura dupa achizitionare de catre CLIENT;
În cazul în care nu se respecta conditiile de
retur, FURNIZORUL nu va accepta returul.
In cazul returnarii produselor ce prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, FURNIZORUL are dreptul de a decide asupra acceptarii/refuzarii returului.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, FURNIZORUL are dreptul de solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand/desigilat sau la optiunea clientului de a refuza plata acestei taxe, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Becurile, bateriile, acumulatorii, prizele, intrerupatoarele, senzorii si releele se pot returna doar daca sunt sigilate.
In cazul in care CLIENTUL solicita inlocuirea
produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele
unei comenzi normale.
In cazul in care CLIENTUL a returnat un
produs si solicita inlocuirea, iar FURNIZORUL nu dispune de un produs identic
pentru inlocuire, aceasta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului sau alt
produs in cazul in care CLIENTUL accepta acest lucru.
Contravaloarea serviciilor suplimentare,
incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre
CLIENT, NU SE RAMBURSEAZA.
In toate cazurile, cheltuielile de
returnare/re-expediere vor fi suportate de catre CLIENT.
In cazul solicitatii unui alt produs se va
achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. FURNIZORUL va trimite
produsul solicitat la schimb numai dupa ce CLIENTUL a returnat produsul
cumparat initial si a achitat diferenta de pret.
Aceste dispozitii se aplica conform O.G.
130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile
de comunicare la distanta.
Renuntarea la cumparare in mod repetat(cel
putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar FURNIZORUL are dreptul sa
refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.