Menu
Your Cart

Returnarea produselor

Returnarea produselor in cazul achizitionarii produselor de pe site

Aceste dispozitii se aplica conform OUG 34/2014 in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta; consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Termenul de 14 zile incepe sa curga din momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.  

CLIENTUL va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura), care urmeaza a fi suportate de CLIENT cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

In vederea asigurarii unei proceduri corecte de achizitie, Make It SMART va depune toate eforturile, atat prin descrierile de pe site, cat si prin consultantii sai, pentru o informare cat mai buna, iar CLIENTUL intelege ca toate aspectele privind compatibitatea, posibilitatea de instalare/montare, functionare, etc, reprezinta la finalul achizitiei optiunea si alegerea sa; 

Inainte de expirarea perioadei de retragere, CLIENTUL va informa FURNIZORUL cu privire la decizia sa de retragere din contract alegand una dintre urmatoarele variante:

a) de a completa modelul de formular de retur.

b) de a face o declaratie neechivoca in care-si exprima decizia de retragere din contract si pe care o va transmite prin email la adresa: office@makeitsmart.ro;

FURNIZORUL va confirma intentia de retragere a CLIENTULUI.

FURNIZORUL va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea CLIENTULUI pentru plata produsului, nu mai tarziu de 14 zile de la data in care e informat cu privire la decizia CLIENTULUI de a se retrage din contract.

Restituirea sumelor incasate se va face prin virament bancar pentru comenzile achitate ramburs sau prin platforma de plati prin care s-a efectuat plata online prin card.

Data restituirii sumelor catre CLIENT este data la care se debiteaza contul FURNIZORULUI.

NOTA: Costurile aferente livrarii produselor nu sunt returnabile, indiferent de forma prin care acestea au fost facturate, respectiv valoarea serviciului de LIVRARE cuprins in factura fiscala NU se returneaza.

Pot fi returnate produse care indeplinesc, cumulate, conditiile de mai jos:

 a) nu depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;

 b) nu au facut obiectul unei comenzi speciale;

 c) nu au fost distinct personalizate la cererea clientului, respectiv au fost executate dupa specificatiile clientului;

 d) nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;

 e) nu prezinta urme vizibile de uzura;

 f) ambalajul si etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta exista si poate fi citita/scanata;

 g) nu sunt conectate la un cont de utilizator si nu sunt modificati parametri initiali de functionare, de software, etc;

 h) care au fost comandate online si nu s-au livrat direct pe baza de precomanda.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returneaza de catre CLIENT in ambalajul original, insotit de copii ale tuturor documentelor livrate de furnizor/producator, printr-un serviciu de curierat cu optiunea "Colet cu deschidere la livrare"; Coletul expediat fara aceasta optiune va fi refuzat de catre FURNIZOR, urmand ca acesta sa fie returnat e catre firma de curierat la adresa indicat de expeditor, pe cheltuiala acestuia din urma.

CLIENTUL poate solicita fie rambursarea banilor, fie inlocuirea cu un produs(e) de o calitate si la un pret echivalent cu cele comandate si returnate.

Conditiile ce stau la baza refuzarii returului sunt:

- CLIENTUL este persoana juridica(clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu/prezenta se refera doar la persoanele fizice);

- CLIENTUL nu a notificat FURNIZORUL cu privire la retragerea sa in termenul legal;

- Produsul/produsele sufera ajustari sau modificari de orice natura dupa achizitionare de catre CLIENT;

- Dezinstalarea sistemelor de operare sau alte programe existente, activarea licentelor OEM, etc;

- Produsul/produsele carora le lipsesc accesorii, manuale de utilizare, alte componente din cutia/ambalajul oroginal al acestora;

- Nerespectarea tuturor conditiilor din prezenta procedura de 'Returnare a produselor';

În cazul în care nu se respecta conditiile de retur, FURNIZORUL nu va accepta returul.

In cazul returnarii produselor ce prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT,  FURNIZORUL are dreptul de a decide asupra acceptarii/refuzarii returului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou(inclusiv ambalaj, etc), FURNIZORUL are dreptul de solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand/desigilat sau la optiunea clientului de a refuza plata acestei taxe, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Becurile, bateriile, acumulatorii, prizele, intrerupatoarele, senzorii si releele se pot returna doar daca sunt sigilate.

In cazul in care CLIENTUL solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

In cazul in care CLIENTUL a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar FURNIZORUL nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care CLIENTUL accepta acest lucru.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre CLIENT, NU SE RAMBURSEAZA.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre CLIENT.

In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret in cazul in care nou produs are un cost mai mare decat produsul returnat. FURNIZORUL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce CLIENTUL a returnat produsul cumparat initial si a achitat diferenta de pret.

Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Renuntarea la cumparare in mod repetat(cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar FURNIZORUL are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau catre adresa/adresele la care au fost livrate produsele.

Politica cookies
Noi și partenerii noștri folosim tehnologii, precum modulele cookie de pe site-ul nostru, pentru a ne personaliza conținutul și reclamele, pentru a oferi funcții pentru rețelele de socializare și pentru a ne analiza traficul. Faceți click pe buton pentru a fi de acord cu utilizarea acestei tehnologii Politica Cookie