
iNnovateDigital: Accelerarea inovatiei prin transformarea digitala a gestionarii relatiei cu clientii
Obiectiv general
Obiectivul general al Make IT SMART este creșterea competitivității sale pe piață, prin stimularea inovarii digitale in intreprindere
Obiective specifice pe termen scurt:
- Creșterea eficienței activității și rentabilității serviciilor prin dezvoltarea unui sistem ERP-CRM.
- Creșterea gradului de inovare prin implementarea unui produs și proces inovativ – soluție ERP-CRM.
- Formarea echipei de conducere privind transformarea digitală.
Obiective pe termen mediu si lung:
- Creșterea capacității de digitalizare și a cifrei de afaceri cu minimum 10% prin investițiile realizate în crearea unui website nou și creșterea intensității activității pe social media.
- Menținerea locurilor de muncă cel puțin la nivelul anului de referință 2022 (3 locuri de muncă) pe perioada de implementare și de durabilitate a proiectului.
- Menținerea îndeplinirii celor minimum 6 criterii de intensitate digitală.
Strategia de dezvoltare a companiei
Strategia de Dezvoltare a societatii Make it SMART cuprinde in cadrul sau aspecte legate de misiunea si valorile de baza ale companiei, analiza pietei si a sectorului concurential al firmei, analiza resurselor umane, financiare si operationale aflate la dispozitia firmei, precum si obiectivele pe termen lung ale societatii.
Indicatori DESI (Digital Economy and Society Index)
Pentru atingerea obiectivelor de digitalizare, compania își propune îndeplinirea următoarelor criterii:
- în care mai mult de 50% dintre persoanele angajate folosesc computere cu acces la internet în scopuri de afaceri (cate un user diferit pentru fiecare angajat care utilizează computerul);
- care utilizează un pachet software ERP pentru a partaja informații între diferite zone funcționale comerciale;
- care deține viteză maximă de download contractată a celei mai rapide conexiuni de internet la linie fixă de cel puțin 30 Mb/s, valoare menținută pe toată durata de durabilitate a proiectului;
- utilizeaza CRM;
- cumpără servicii cloud computing sofisticate sau intermediare (este un model care permite oricând, convenabil și/sau la cerere acces prin rețea la un grup partajat de resurse de calcul configurabile - de ex. rețele, servere, stocare, aplicații și servicii - care pot fi rapid furnizate și lansate cu un efort minim de management sau cu o interacțiune minimă de la un furnizor de servicii. Există trei modele de servicii de servicii de cloud computing: Software ca serviciu (SaaS), Platformă ca serviciu (PaaS) și Infrastructură ca un serviciu (IaaS);
- utilizează două sau mai multe rețele sociale.
Comunicate de Presă
• Anunț de finalizare proiect
Locul de implementare: Municipiul Constanţa, Bulevardul Mamaia, nr. 284, Complex Grup Gospodarie Si Centrala Termina - Depozit Central nr. 13 și 14, Județ Constanţa
Reprezentant legal: Spita Florentin, Administrator
Telefon: +40745 348 194
E-mail: florentin.spita@makeitsmart.ro
Regiune Sud Est




